Primary Advertiser

תוסס ומבעבע: סדרת היינות המבעבעים שמשדרגת כל אירוע

בשיתוף יקבי כרמל

1.10.2020 / 10:17

סדרת כרמל Buzz מציעה חמישה יינות שמגיעים במחיר מעולה ומתאימים לכל ערב מהנה. ואיך אפשר לשדרג בקלות את חוויית השתייה שלכם?

מבעבעים - יקבי כרמל. יח"צ,
סדרת היינות המבעבעים של יקבי כרמל/יח"צ

בין אם אתם בדייט רומנטי, אירוע משפחתי, מסיבה (בהתאם למגבלות הקורונה), ארוחת ערב קלילה או סתם רוצים משהו משמח, אין כמו יינות מבעבעים. השילוב בין יין טוב ובועות מוסיף תחושה חגיגית וקלילה לכל לגימה.

היין המבעבע המפורסם ביותר הוא שמפניה. הוא מיוצר במחוז שמפיין שבצרפת (רק יינות מהאזור הזה יכולים להיקרא שמפניה) והבועות שלו מגיעות ליין בזכות תסיסה שנייה המתרחשת בתוך הבקבוק, שנאטם היטב על מנת שהפחמן הדו חמצני שנוצר בתסיסה לא ישתחרר.

קיימות עוד שיטות להוסיף בועות ליין, ביניהן התססה שנייה במיכלים גדולים (שיטת שארמט) - בה שמשתמשים ליצור יינות מוסקטו ד'אסטי איטלקיים וקאווה ספרדית (למה קאווה? כי היינות נשמרים במערות גדולות, cava בספרדית) וגיזוז - הוספת פחמן דו חמצני ליין באותה שיטה בה מוסיפים בעבוע למשקאות קלים, שנפוצה ביינות למברוסקו איטלקיים.

בשנים האחרונות היינות המבעבעים הולכים וצוברים פופולריות בארץ ובעולם, בזכות הנגישות וגם בגלל המגוון והאיכות. כיום קיים מגוון רחב מאוד של יינות מבעבעים ואם גם לכם כבר מתחשקת לגימה, כדאי שתכירו את sparkling buzz, סדרת היינות הקלילה והנהדרת של יקבי כרמל, שמובילה את קטגוריית היינות המבעבעים בישראל.

בסדרה תמצאו חמישה יינות קלילים וכיפיים: מוסקטו, קריניאנו, מנגו, אפרסק ורימון. בניגוד ליינות אדומים כבדים, כאלו שצריך לפתוח דיון על הניחוחות והארומות שלהם, יינות הסדרה נועדו לשתייה במעמד לא מחייב, הם מושלמים כיין לבילוי עם חברים בבית או בחוץ. לא צריך להיות מבין גדול בתחום היין כדי ליהנות מהם וקשה להסתפק בכוס אחת בלבד.

כיוון שרמת האלכוהול של היינות הללו נמוכה, ביין 5.5%-6%, אפשר לשתות ממנו בכיף בערב בחוץ עם חברים או חברות, וכל הטוב הזה ב-30 ₪ בלבד לבקבוק.

המוסקטו והקריניאנו מבוססים רק על ענבים. המוסקטו מיוצר מענבי מוסקט עדינים, בהשראת היין מוסקטו ד'אסטי מצפון איטליה ויש לו צבע בהיר ניחוח כיפי ומשמח. הקריניאנו מופק מענבי קריניאן והוא בעל צבע אדום עדין ומיוחד. שלושת היינות האחרים בסדרה מבוססים על ענבי מוסקטו ותוספת של רכז פרי טבעי: מנגו, אפרסק ורימונים.

שדרוגים להגשה

ככיוון שמדובר ביינות קלילים וזורמים, אפשר לשדרג בקלות את ההגשה שלהם. את כל היינות בסדרה מומלץ להגיש קרים מאוד - בטמפרטורה של 4 מעלות (כלומר, שמים במקרר לילה לפני שפותחים).

אפשר להכין קוביות קרח מפירות שונים שישדרגו את המשקה: קוביות של מנגו שמקפיאים עבור כרמל Buzz מנגו, וקוביות אפרסק או נקטרינה שיכולות לשדרג את כרמל Buzz אפרסק.

יקבי כרמל מנגו. יח"צ,
אילוסטרציה/יח"צ

ליינות המוסקטו והקריניאנו אפשר להוסיף ענבים לבנים או אדומים מוקפאים (פשוט מפרידים את הענבים מהאשכול, מעבירים לקופסא ומקפיאים)

יקבי כרמל ענבים. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

את כרמל Buzz רימונים אפשר לשדרג בקוביות מיץ רימון מוקפא, או גרגרי רימון מוקפאים.

יקבי כרמל רימון. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

הטיפ החשוב ביותר להקפאת הפירות הוא לסדר אותם בשכבה אחידה ודקה, מומלץ בשקית זיפר, כך שהם ייפרדו בקלות כאשר יגיע זמן ההגשה, ולא יהפכו לגושים קפואים.

אפשר לצרף ליינות גם כפית סורבה בטעם המתאים או להפוך אותם לגרניטה - ברד ביתי נוסח סיציליה: יוצקים את היין לקערה, מעבירים למקפיא וכל חצי שעה דקות מערבבים, משהו כמו 3-4 פעמים (בין שעתיים לשעתיים וחצי בהן צריך לערבב כל חצי שעה), עד שמקבלים ברד יין מפתיע.

יקבי כרמל מוסקטו. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

אז בפעם הבאה שאתם קובעים מפגש עם חברים בבית או בחוץ תביאו יין מסדרת באזז לחבר'ה, שכולם ישתו בכיף.

בשיתוף יקבי כרמל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully