Primary Advertiser

ישר לפלטת הגבינות: היין שהוציא מדניאל עמית התלהבות מיוחדת

בשיתוף יקבי כרמל

22.9.2020 / 16:15

צפו: השף עומר מילר, הדוגמנית שירז טל ובלוגרית האוכל דניאל עמית קיבלו הדרכה מהסומלייה המוביל יאיר היידו, נהנו מהיינות השונים של סדרת Private Collection של יקבי כרמל ונתנו את ההמלצות שלהם. אז איזה יין אתם הולכים לקנות לחג הקרוב?

בווידיאו: עומר מילר, שירז טל ודניאל עמית בטעימות יין של יקבי כרמל/צילום: עידו שחם עריכה: דפי מקל

ראש השנה הגיע ועל שולחן החג שלו, ובכלל באווירה החגיגית של התקופה הזו, אנחנו רוצים ליהנות מיין משובח במחירים מצוינים. אבל איך נדע במה לבחור?

קיבצנו למבחן טעימות על גג בית וואלה! בתל אביב שלושה סלבס: הדוגמנית הבינלאומית שירז טל, השף ומגיש תכניות הבישול עומר מילר ובלוגרית האוכל וחובבת היין המושבעת דניאל עמית, יחד עם הסומלייה יאיר היידו, אחד מאנשי היין המובילים בישראל וביקשנו מהם להביע את דעתם על יינות סדרת Private Collection של יקבי כרמל, סדרה שלא מפסיקה לזכות בפרסים.

התחלנו עם טעימות של מוסקטו, יין מתקתק שעומר מיד קישר לקינוח או לפתיחה נעימה לארוחה. דניאל הציעה לשלב אותו עם פלטת גבינות ושירז הסבירה שהיא בכלל לא צריכה קינוח לצד היין הזה, כי הוא קינוח בפני עצמו.

בהמשך הם טעמו שרדונה, יין עמוק יותר, אותו אפשר למצוא גם בבקבוקים קטנים. השרדונה התגלה כקליל ומחליק בגרון, טעים לחך ומצוין.

משם, הסלבס עברו לטעום יין אדום. שירז הייתה מרוצה לטעום את השיראז ונהנתה מהקלילות של היין, שמטעים למזג האוויר והאופי הישראלי. עומר הוסיף שהטעם מתחזק לאורך השתייה ויאיר סיכם בכך שהיום אפשר לשתות יין בבית בזכות המחירים המשתלמים ושווים לכל נפש וכך כל אחד יכול ליהנות מתרבות יין אמיתית ולא יקרה.

בשיתוף יקבי כרמל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully